ریاست جمهوری ترامپ خسته کننده شده است

جب بوش یکی از رقبای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که ترامپ با گذشت 6 ماه از دوران تصدی خود موفق به انجام هیچ کاری نشده و روند رهبری او بتدریج عقیم و خسته کننده شده است.

جب بوش فرماندار سابق فلوریدا و یکی از رقبای ترامپ در انتخابات ریاست جمهور آمریکا در گفتگویی با شبکه تلویزیونی 'یونی ویژن' گفت که به نظر او با گذشت بیش از 6 ماه از دوران ریاست جمهوری ترامپ این طور به نظر می رسد که نظم جهانی زیر و رو شده و اضافه کرد که رییس جمهور بی تجربه آمریکا در این مدت بطور مستمر به ایجاد جنجال هایی مشغول بوده که کوچکترین نیازی به ایجاد ان ها نبوده است.

وی با بیان این که رییس جمهور آمریکا کسی است که بتواند رهبری کند اضافه کرد که ترامپ بجای رهبری صرفا به انتشار پیام های توویتری برای تحقیر و تخفیف دیگران مشغول بوده تا از این طریق وجه ای برای خود کسب کند اما عملا این رویکرد ها برای او تاثیرات منفی در بر داشته و کمکی به او نکرده است.

فرماندار سابق فلوریدا در ادامه گفت در حالی که جهان در حال حاضر با بحران های جدی و متعددی روبرو است ترامپ تا کنون حتی قادر به حل یکی از این بحران ها نبوده است.

جب بوش در نهایت اضافه کرد که در چنین شرایط حساسی تنها کاری که از دست او بر می آید این است که برا ی ترامپ و کشورش دعا کند و امیدوار است که رییس جمهور آمریکا بموقع توان و قابلیت انجام وظیفه ای را که در مقام رهبری این کشور به عهده دارد پیدا کند.