پیش بینی یک نویسنده درباره آینده ترامپ

تونی شوارتس، که نگارش کتاب "هنر معامله" شامل خاطرات و نظرات دونالد ترامپ را برعهده داشته در حساب توئیتری خود پیش‌بینی کرده است که رئیس جمهوری پیش از آغاز تحقیقات رسمی پیرامون ارتباط مبارزات انتخاباتی او با روسیه "استعفا خواهد کرد چون چاره دیگری نخواهد داشت."

شوارتس افزوده است که "حلقه محاصره با سرعت سرسام‌آوری تنگ‌تر می‌شود؛ قبل از اینکه مولر و کنگره راه دیگری برای او باقی نگذارند، ترامپ استعفا خواهد کرد و آن را پیروزی قلمداد خواهد کرد."

در ماه مه سال جاری، دادستانی کل ایالات متحده رابرت مولر، رئیس سابق اف‌بی‌آی - پلیس فدرال آمریکا - را به عنوان سرپرست تحقیقات وزارت دادگستری در مورد ارتباط احتمالی مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه منصوب کرد.

شوارتس در توئیتر بعدی گفته است که "ریاست جمهوری ترامپ عملا تمام شده، تعجب خواهم کرد اگر تا آخر سال دوام بیاورد. احتمال بیشتر اینکه تا پائیز استعفا خواهد کرد، شاید هم زودتر."

وی ادامه داده است: هنر رهبری با حس انسانیت آغاز می‌شود و جواب خاص یا راه حل ساده‌ای وجود ندارد. تقریبا تمامی توجه ترامپ بر سرکوب منتقدانش متمرکز است. برایش وقتی برای حکومت کردن باقی نمی‌ماند که به هر حال به آن علاقه‌ای هم ندارد. ترامپ باید منزوی شود، فشار را ادامه دهید.