پیدا شدن یک ایمیل دیگر درباره تلاش تیم ترامپ برای ارتباط با پوتین

 شبکه سی ان ان پنجشنبه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: بازرسان کنگره ایمیل دیگری را از یک دستیار ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیدا کرده اند که نشانگر تلاش هایی برای برگزاری یک نشست بین مقام های کمپین ترامپ و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بوده است.

بر اساس این گزارش، این ایمیل توسط ریک دیربورن که اکنون معاون کارکنان دفتر رئیس جمهور آمریکا است برای مقام های کمپین انتخاباتی ترامپ ارسال شده و حاوی اطلاعاتی درباره یک فرد است که برای برقراری ارتباط بین آنها و پوتین تلاش کرده است.

این ایمیل در ژوئن 2016 میلادی ارسال شده است، تقریبا همان وقتی که دونالد ترامپ جونیور پسر ارشد ترامپ با مقام های روسی دیدار کرده است تا اطلاعاتی را برای بی اعتبار کردن هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری، رد و بدل کنند.

تحقیقات نهادهای اطلاعاتی آمریکا نشان می دهد که روسیه با هدف کمک به ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر دحالت کرده است. تحقیقات کنگره و یک دادستان ویژه درباره پرونده روسیه همچنان ادامه دارد. مسکو هرگونه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یا تبانی با تیم ترامپ را رد کرده است.