کاراحمقانه شانس ریاست جمهوری راازمن گرفت!

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس پرس، دومینیک استراس کان در کتابی مدعی شد داشتن رابطه جنسی با خدمتکار هتل منهتن کاملا بر اساس رضایت وی بوده ولی این کار احمقانه بوده است.
وی در پاسخ به سوال نویسنده این کتاب افزود این اقدام احمقانه از سوی من به قیمت محرومیت از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه تمام شده است.
استراس کان چندی پیش به اتهام تجاوز جنسی به خدمتکار هتلی در منهتن نیویورک مجبور به استعفا از ریاست صندوق بین المللی پول شد.
میشل تویمن نویسنده این کتاب نیز در مقدمه آن مدعی شده است اتهام تجاوز جنسی به خدمتکار هتل سوفیتل نیویورک یک توطئه علیه استراس کان بوده است.
دادگاه نیویورک، دومینیک استراوس کان را به دلیل کافی نبودن شواهد و همچنین ضد و نقیض گویی های نفیساتو دیالو در تاریخ بیست و چهارم اوت از اتهامات وارده تبرئه کرد. نفیساتو دیالو زن خدمتکار هتل سوفیتل است که مدعی است استراوس کان به اجبار وی را مورد تعرض قرار داده است.
استراس کان که پیش از آن یکی از شانس های اصلی حزب سوسیالیست فرانسه برای ریاست جمهوری سال آینده به شمار می رفت در پی این رسوایی اخلاقی مجبور به استعفا از سمت خود به عنوان رییس صندوق بین المللی پول شد.