حضور یک فرد مسلح در دانشگاه هاوارد

 وین فردریک، رئیس دانشگاه هاوارد، در پیامی توییتری نوشت نیروهای پلیس در حال حاضر در محوطه دانشگاه حضور دارند. او از دانشجویان و کارمندان خواست تا اطلاع ثانوی در مکان‌هایی که حضور دارند پناه بگیرند.

از سوی دیگر، صفحه توییتر دانشگاه هاوارد نیز با تأیید گزارش‌ها درباره دریافت هشدارهایی مبنی بر حضور یک فرد مسلح در محوطه این دانشگاه، نوشت مسئولان دانشگاه با جدی گرفتن این هشدارها، پلیس را در جریان قرار دادند.

در توییت دیگری از دانشگاه هاوارد آمده است به سبب اینکه حفظ جان دانشجویان و کارمندان در اولویت نخست مسئولان این دانشگاه قرار دارد، ساختمان مدیریت تخلیه شده است.

روزنامه دانشجویی «هیل‌تاپ» متعلق به دانشگاه هاوارد در توییتی با تأیید گزارش‌ها درباره حضور یک فرد مسلح و محاصره ساختمان این دانشگاه توسط پلیس از تخلیه بخشی از دانشگاه و مسدود شدن یکی از خیابان‌های اطراف این دانشگاه خبر داد.

 پلیس واشنگتن نیز با تأیید دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حضور یک فرد مسلح در محوطه دانشگاه هاوارد، از اعزام نیروهای پلیس به این دانشگاه خبر داد. در توییت پلیس واشنگتن آمده است تاکنون صحت این گزارش‌ها تأیید نشده است و حضور پلیس در محوطه این دانشگاه جنبه پیشگیرانه دارد.