گزافه‌گویی‌های نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: دستیابی ایران به سلاح هسته ای را خطر بزرگی می دانیم که باید با آن مقابله کرد. او افزود توافقنامه هسته‌ای ایران(برجام) را رد می کنیم؛ زیرا هدف ایران از امضای این توافقنامه فقط به دست آوردن زمان بیشتر است. ایران به این علت به دنبال حفظ توافق هسته‌ای است که به این کشور اجازه می دهد بدون قید و شرط به غنی سازی اورانیوم ادامه دهد.

نتانیاهو در ادامه گزافه‌گویی‌های خود افزود: باید ایران را زیر فشار قرار داد تا از ساخت بمب هسته ای در این کشور جلوگیری شود. اگر ایران بتواند یک بمب هسته ای تولید کند، در آن صورت در مدت چند هفته قادر به تولید صدها بمب هسته ای دیگر خواهد بود. ایران می خواهد امپراتوری برای خود در منطقه از تهران تا طرطوس و یمن ایجاد کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: خاورمیانه شاهد ناآرامی های زیادی است و درخواست دموکراسی باعث بی ثباتی شده است. به طور جدی تلاش می کنیم ائتلافی بین اسرائیل و کشورهای عرب «میانه‌رو!!!» در منطقه تشکیل شود.

نتانیاهو همچنین افزود: موضع گیری های تند بعضی کشورهای عربی حاشیه خلیج (فارس) در برابر اسرائیل به نوعی فروکش کرده است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادعاهایی مضحک افزود: «اسرائیل تنها طرفی در منطقه است که حقوق کامل مدنی به شهروندان خود می دهد. مشکل فلسطینی ها آن است که حاضر نیستند بیانیه بالفور و تشکیل کشور یهودی را به رسمیت بشناسند».