به گزارش مهر به نقل از منابع خبری، این نوزاد پنج روزه که نامش ساجده فیصل بود، بر اثر استنشاق گازهای سمی که نیروهای سرکوبگر وابسته به آل خلیفه در حمله به خانه های مردم استفاده می کردند، دچار خفگی شد و به شهادت رسید تا لقب کوچکترین شهید انتفاضه مردم بحرین را از آن کند.

ساجده در روز پنجشنبه گذشته پس از آنکه مزدوران رژیم به منزل خانواده وی در منطقه البلاد القدیم گازهای سمی پرتاب کرده بودند، دچار خفگی شده بود و امروز یکشنبه به خیل شهدای انتفاضه مردم بحرین پیوست.

این منطقه را ابرهایی از گازهای سمی فرا گرفته بود که سبب ایجاد حالت خفگی در میان بسیاری از مردم در داخل خانه هایشان شده بود.

از ابتدای اعتراضات مردم بحرین علیه آل خلیفه، تعداد زیادی از معترضان بر اثر استنشاق گازهای سمی دچار حالت خفگی شده اند.

کارشناسان می گویند گازهای سمی که نیروهای رژیم آل خلیفه به کار می برند، در اماکن بسته و محیطهای مرطوب کشنده است، با توجه به اینکه بحرین به سبب جزیره بودن دارای نسبت بالایی از رطوبت است.

بحرین از ماه مارس سال جاری میلادی تاکنون شاهد قیام مردمی علیه دیکتاتوری رژیم آل خلیفه است که خواسته های معترضان درانجام اصلاحات اساسی با اقدامات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی بحرین و نظامیان کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان در قالب سپر جزیره روبرو شده است.