تازه ترین اعتراف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی!

 آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد جبهه داخلی این رژیم آمادگی جنگ با حزب الله لبنان را ندارد.  

گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین گفت: در سایه تحولات فزاینده در منطقه، لحن تهدیدات اسرائیل علیه محور مقاومت بار دیگر بالا گرفت. همزمان با بالا گرفتن لحن تهدید آمیز اسرائیل، کارشناسان و تحلیلگران این رژیم درباره خطرناک بودن چنین سخنانی به علت توانایی‌های موشکی حزب الله، هشدار دادند. کارشناسان اسرائیلی هشدار دادند اصابت یک موشک از موشک‌های حزب الله به کارخانه‌های پتروشیمی در حیفا، برای وقوع فاجعه کافی است.  

آویگدور لیبرمن گفت: «ارتش اسرائیل برای هر سناریویی به خوبی آماده است. ما آزادی عمل کامل خود را حفظ می‌کنیم و تنها مسئله‌ای را که در نظر می‌گیریم، امنیت اسرائیل است. هر کسی این را نمی‌فهمد، بهتر است که بفهمد.» 

آوی واینرف مدیر سابق یگان دفاع موشکی «رافائل» گفت: «اگر به حیفا نگاه کنیم می‌بینیم که منطقه بازی در این شهر وجود ندارد و این مسئله به معنای آن است که اصابت هر موشکی می‌تواند آسیب رسان باشد. اصابت یک موشک هم می‌تواند همه منطقه را به آتش بکشاند.» 

در ادامه این گزارش آمده است: هشدار‌های اسرائیل همچنین شامل جبهه داخلی این رژیم است. آویگدور لیبرمن تاکید کرد جبهه داخلی اسرائیل برای جنگ آماده نیست. علاوه بر اینها، سامانه‌های مختلف پدافند هوایی اسرائیل تا حد قابل توجهی نخواهد توانست مانع اصابت موشک‌ها شود.

شایک اشتسبرگر معاون سابق یگان موشکی «رافائل» گفت: «حزب الله هزاران موشک در اختیار دارد. اگر فقط اصابت ده درصد از این موشک‌ها را در نظر بگیریم خواهیم فهمید چه چیزی رخ خواهد داد.» 

گزارشگر المیادین خاطر نشان کرد: ارزیابی‌های اسرائیل آن است که رویارویی آینده با حزب الله مانند هیچ یک از جنگ‌های گذشته نخواهد بود و قدرت آتشباری حزب الله می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که اسرائیل مجبور شود نه فقط از نظر نظامی بلکه حتی از نظر اقتصادی تاوان سنگینی پرداخت کند. تحلیلگران اسرائیلی به همین علت تاکید کردند مسئولان این رژیم باید بدانند اسرائیلی‌ها مانند گوسفند به طرفی جنگی که آن‌ها هدایت کنند، حرکت نخواهند کرد.