سوتی ترامپ در ارسال پست برای ترزا می + عکس

در پی انفجاری که در متروی لندن رخ داد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار پستی توئیتری در خصوص این حادثه گفت: " حمله دیگری در لندن توسط یک تروریست‌ بازنده صورت گرفت. آنها بیمار هستند و تحت نظارت پلیس اسکاتلندیارد. باید آنها را بیشتر تحت نظر قرار داد. "

این پست طعنه آمیز ترامپ، واکنش نخست وزیر انگلیس را در پی داشت. ترزا می در پاسخ توئیت ترامپ گفت: " هرگز فکر نمی‌کنم که چنین گمانه‌زنی‌هایی کمکی به حل مساله مقابله با تروریست‌ها به ویژه داعش کند. "

و اما کشمکش‌ها و بازی‌های توئیتری این دو به اینجا ختم نشد و ترزا می که هنوز از ترامپ کینه به دل داشت پس از بازتوییت ویدئوهای یک گروه راست افراطی در مورد مسلمانان در صفحه ترامپ، این اقدام را اشتباه خواند و از آن انتقاد کرد. پس از آن ترامپ بار دیگر دست به توئیت شد و پاسخ ترزا را داد اما با شناسه‌ای اشتباه که متعلق به شخص دیگری غیر از ترزا می است.

ترامپ در توئیت خود نوشت: "'ترزا می' به جای گیر دادن به من، حواست به تروریسم اسلامی رادیکال و مخربی باشد که در داخل انگلستان اتفاق می‌افتد!" ترامپ این پست را برای کاربری به آی دی @theresamay ارسال کرده است در حالی که آی دی صفحه شخصی ترزا می در توییتر @TheresaMayPM است.


 

 سوتی جدید ترامپ