دعوتی که بوی فتنه ی جدید در منطقه را می دهد!

یسرائیل کاتس، وزیر حمل و نقل و جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با پایگاه سعودی ایلاف، با دعوت از ولیعهد عربستان برای سفر به سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد در صورتی که حزب الله لبنان بخواهد با دستور ایران به اسرائیل حمله کند، لبنان را به عصر حجر بازخواهد گرداند!

این وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با پایگاه سعودی ایلاف مدعی شد نخواهد گذاشت ایران کارخانه‌های ساخت سلاح‌های پیشرفته برای حزب الله در لبنان بسازد؛ مسأله‌ای که او مدعی شد کشورش اطلاعاتی در خصوص آن دارد.

او در بخش دیگری از صحبت هایش مدعی شد در شرایط کنونی و خصوصا پس از اقدام حریری در ارائه استعفایش در ریاض، در صورتی که نیاز باشد، می‌توان از نیروی نظامی علیه حزب الله استفاده کرد.

کاتس در بخش دیگری از ادعاهایش اعلام کرد رژیم صهیونیستی مانع تثبیت موقعیت هوایی و دریایی ایران شده و این کار را ادامه خواهد داد. او مدعی شد تل آویو با تمامی ابزار، مانع دست یابی ایران به قدرت هسته‌ای خواهد شد.

وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از مصاحبه خود با پایگاه سعودی ایلاف اعلام کرد اسرائیل با مذاکرات صلح به رهبری عربستان موافقت خواهد کرد. وی همچنین با دعوت از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای سفر به سرزمین‌های اشغالی، از ملک سلمان، پادشاه عربستان خواست تا از بنیامین، نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به عربستان سعودی دعوت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد آمریکا در حال آماده سازی یک طرح صلح است؛ اما تل آویو را از جزئیات آن آگاه نکرده است.

وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا‌های خود با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص وضعیت قدس، گفت: ترامپ بر رابطه میان اسرائیل و قدس و نیز ملت یهود با قدس تأکید کرد و این تأییدی بر واقعیت موجود است که نمی‌توان آن را تغییر داد. او همچنین تأکید کرد وضعیت ساکنان قدس شرقی تغییری نخواهد داشت.

او در ادامه ادعا‌های بی اساس خود گفت: پیام ما برای دولت لبنان این است که ما همیشه گفته ایم حزب الله مشکلی است که ثبات لبنان را در خطر قرار می‌دهد.