داعش بار دیگر آمریکا را تهدید کرد

گروه تروریستی داعش امروز پنجشنبه اعلام کرد با اجرای عملیاتی در خاک آمریکا، به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان «پایتخت» فلسطین اشغالی، پاسخ خواهد داد.

داعش ضمن انتشار تصاویری از میدان تایمز نیویورک و یکی از عناصر خود با کمربند انفجاری در کانالی در  نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام، طی دو پیام تحت عناوین « فقط منتظر بمانید» و «داعش در منهتن» اعلام کرد خاک آمریکا به زودی هدف حملات این گروه تروریستی قرار می گیرد.

در بخشی از این پیام آمده است: «ما عملیات بیشتری را در خاک شما انجام می دهیم و شما را در آتش جنگی که در عراق، یمن، لیبی، سوریه و افغانستان روشن کرده اید، می سوزانیم. فقط منتظر بمانید. به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل از سوی سگ شما (ترامپ) ما را وادار کرد تا مناطقی در پایتخت کشور شما را برای انفجار شناسایی کنیم.»

تروریست‌های وهابی داعش، پیش از این نیز گرگ های تنها را به انجام عملیات تروریستی در آمریکا دعوت کرده بود.

این گروه تروریستی روز گذشته نیز با انتشار یک پوستر تبلیغاتی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تهدید کردند.

دونالد ترامپ هفته گذشته در یک اقدام غیرقانونی ، قدس اشغالی را به عنوان «پایتخت» رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و دستور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را صادر کرد. این اقدام انتقادات و واکنش های گسترده ای را به دنبال داشت.