متهم شدن مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ به آزار جنسی+عکس

به دنبال خبرساز شدن اتهامات جنسی مطرح شده علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هم اکنون نوبت به یکی از مدیران سابق ستاد انتخاباتی وی رسیده است.

«جوی ویلا»، موسیقی‌دان آمریکایی «کوری لواندوسکی»، مدیر سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرد. وی گفت: ماه گذشته میلادی که در جشنی در هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن دی سی بودیم، لواندوسکی مرا مورد آزار جنسی قرار داد.

مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ هم به آزار جنسی متهم شد+ تصاویر

مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ هم به آزار جنسی متهم شد+ تصاویر

ویلا در ادامه گفت: «لواندوسکی دو بار این کار را تکرار کرد؛ با وجود اینکه من به این اقدام وی اعتراض کردم و گفتم مسئله را گزارش خواهم کرد. لواندوسکی با طعنه به من گفت: این کار را بکن. من در بخش خصوصی کار می کنم.»

خبر فساد اخلاقی مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ نخستین بار شب گذشته در نشریه پولیتیکو منتشر شد.

ویلا به دلیل پوشیدن لباسهای خاص در مراسم «جایزه گرمی» سالهای گذشته به شدت مشهور شده است. وی در ماه فوریه در مراسم «جایزه گرمی» یک لباس شب بر تن کرد که روی آن شعار انتخاباتی دونالد ترامپ یعنی «آمریکا را دوباره قدرتمند کن» نوشته شده بود.

کوری لواندوسکی با وجود اینکه در ژوئن سال گذشته میلادی از ستاد انتخاباتی ترامپ کناره گیری کرد، همچنان به عنوان یک دوست در بیشتر مراسم و جشن های ریاست جمهوری ترامپ حضور دارد.

مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ هم به آزار جنسی متهم شد+ تصاویر

کوری لواندوسکی پیش از این به خاطر کتک زدن یک خبرنگار در ایالت فلوریدا خبرساز شده بود. پیش از این فیلمی منتشر شده بود که نشان می داد لواندوسکی بازوی یک زن خبرنگار را می کشد که او را از سر راه دونالد ترامپ کنار بکشد. بر اساس قانون فلوریدا، دست زدن یا ضربه زدن به یک شخص برخلاف میل او جرم است. لواندوسکی خود را تسلیم پلیس کرد و در دادگاه حاضر شد. اما با توجه به حمایت دونالد ترامپ از مدیر ستاد انتخاباتی اش، او در نهایت تبرئه شد.

تاکنون علت دقیق استعفای لواندوسکی مشخص نشده است؛ اما به نظر می رسد به دلیل رفتار خشونت آمیز او با آن خبرنگار، دونالد ترامپ وی را برای کناره گیری تحت فشار قرار داده بود.

 ترامپ هم تاکنون چندین بار از سوی دهها زن مورد آزار جنسی قرار گرفته است. اما خودش بارها همه این اتهامات را تکذیب کرده است. کاخ سفید هم پیشتر اعلام کرد همه زنانی که رئیس جمهور آمریکا را به فساد اخلاقی متهم کرده اند، دروغگو هستند!