به گزارش مهر، جنایات رخ داده در منطقه شاخوره در نزدیکی منامه آنچنان فجیع و دردناک بود که وزارت کشور بحرین را به اعتراف واداشته است.

اعتراف به جنایت شاخوره
روز جمعه گذشته در حالی که مردم ساکن این منطقه در منازل خود در حال استراحت بودند از سوی برخی نیروهای امنیتی مزدور مورد حمله قرار گرفتند. نیروهای امنیتی با یورش به منازل مردم به زور وارد خانه ها شده و آنها را تحت شکنجه قرار دادند.
گوشه از جنایت شاخوره


تصاویر شکنجه مردم بحرین در منطقه شاخوره آنچنان دردناک بود که حتی باعثشده وزارت کشور رژیم ال خلیفه نیز به وقوع آن اعتراف کند و تصاویر منتشر شده نشان می داد که نیروهای امنیتی با استفاده از چاقو و دیگر وسایل تیز و برنده قسمتهایی از سر و صورت مردم را به صورت وحشیانه ای بریده اند.

اما وزارت کشور بحرین روز گذشته(شنبه) با اشاره به وقایع دردناک رخ داده در شاخوره اعلام کرد: بخش حقوقی وزارت کشور برخی از افراد وابسته به پلیس را که احتمال می رود در حمله به شهروندان در منطقه شاخوره دست داشته اند، بازداشت کرده است.

خاطر نشان می شود جمعیت الوفاق بحرین روز گذشته با اشاره به جنایات رخ داده در منطقه ابوصبیع و شاخوره، این جنایت را تحولی بسیار خطرناک در ادامه سرکوب مردم توسط نیروهای امنیتی رژیم ال خلیفه دانست و تاکید کرد: آنچه هم اکنون در بحرین رخ می دهد جنایت علیه بشریت با استفاده از انواع ابزارهای وحشیانه است.

پیگیری نحوه بازداشت زینب الخواجه

در تحولی دیگر دادستان کل وزارت کشور بحرین از آغاز تحقیقات درباره نحوه بازداشت " زینب الخواجه " فعال و وبلاگ نویس بحرینی که در روز پنج شنبه به نحوه توهین آمیزی دستگیر شده بود، خبر دادند.

تجمع در خیابان البدیع


وزارت کشور بحرین تاکید کرد: دادستانی کل زینب الخواجه را تحت معاینات پزشکی قرار داده تا میزان آسیب دیدگی وی را تشخیص دهد.

خاطر نشان می شود انتشار تصاویر کشیده شدن این دختر بحرینی روی زمین در شبکه های خبری و اجتماعی طی روزهای اخیر واکنشهای متعددی را ایجاد کرده بود. این در حالی است که واضح است اگر این تصاویر منتشر نمی شد، وزارت کشور بحرین نسبت به پیگیری آن هیچ اقدامی نمی کرد.

آخرین شهید انقلاب بحرین

در تحولی دیگر العالم گزارش داد: در جریان تشییع پیکر " علی القصاب " از شهیدان انقلاب بحرین، " الحاج عبد علی الموالی " در پی استنشاق گازهای خفه کننده و سمی در منامه به شهادت رسید تا لقب پنجاه و پنجمین شهید انقلاب را بگیرد.


حمله به مردم بحرین با گاز اشک آور



بنابراین گزارش، در جریان تشییع پیکر علی القصاب در منطقه ابوصبیع(زادگاه وی) نیروهای امنیتی بحرین با حمایت نظامیان سعودی به مردم یورش برده که این حمله باعثشهادت الحاج عبد علی الموالی و زخمی شدن چند تن دیگر شد.

تشییع کنندگان پیکر این شهید که در خیابان البدیع تجمع کرده بودند با حمله شدید نیروهای امنیتی متفرق شدند.