شیخ "صادق الجمری" از رهبران ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین در گفتوگو با فارس با بیان اینکه ملت بحرین به هیچ نقشه راهی برای گذر از بحران جاری در کشور جز سرنگونی رژیم آل خلیفه که با حمایت اشغالگران سعودی به فساد و تباهی در بحرین میپردازند، راضی نمیشوند، گفت: رژیم خلیفه علاوه بر کشتار دهها تن از انقلابیون بحرینی، شمار بیشماری را زخمی و جنایات بیشمار دیگری را مرتکب شده است.

تعرض به منازل مردمی توسط نیروهای آل خلیفه

وی میزان جنایات رژیم آل خلیفه را بسیار فراتر از دستگیری انقلابیون و رهبران آنها از جمله علامه خواجه، دکتر عبدالجلیل السنکیس و استاد حسن مشیمع و.. خواند و افزود: امروزه نظامیان آل خلیفه بدون هیچ مجوزی به بهانه‌های مختلف وارد خانه‌های مردم شده و عملیات تروریستی خود را ادامه می‌دهند. این در حالی است که عملیات شکنجه علیه بازداشت شدگان همچنان در جریان است.

لزوم آزاد سازی هر چه سریع‌تر بازداشت شدگان

الجمری آزادی همه زندانیان بویژه رهبران معارض از سلول‌های آل خلیفه را خوستار شد و افزود: امروزه جنایت‌های بیشماری در برابر دیدگان کشورهای عربی و اتحادیه عرب که در نزد افکار عمومی اتحادیه عبری نامیده می‌شود و همچنین در برابر دیدگان مدعیان دفاع از حقوق بشر از جمله آمریکا و کشورهای غربی علیه ملت بحرین روا داشته می‌شود.

انقلاب بحرین قربانی سانسور خبری رسانه‌ها

وی با انتقاد از سانسور اخبار تحولات بحرین در رسانه‌های کشورهای عربی و غربی گفت: عربستان سعودی برای سرپوش گذاشتن بر نقض حقوق بشر و جنایت‌هایی که نیروهایش در آنجا مرتکب شده‌اند رشوه‌های کلانی به محافل بین‌المللی از جمله اعضای سازمان ملل و کابینه آمریکا و رسانه‌ها داده است تا بدینوسیله از تمرکز افکار عمومی روی حوادثبحرین جلوگیری کند.

اتحادیه عرب و اتخاذ سیاست یک بام و دو هوا در قبال تحولات عربی

این رهبر ائتلاف ۱۴ فوریه با انتقاد از عملکرد اتحادیه عرب در قبال تحولات کشورهای عربی و اتخاذ سیاست یک بام و دو هوایی که در قبال تحولات بحرین و سوریه در پیش گرفته است، ‌تاکید کرد که اتحادیه عرب ماموریت اجرای سیاست‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه را بر عهده گرفته است.

تحولات سوریه؛ ‌ انقلابی ساختگی برای انتقام از مقاومت

وی تحولات سوریه را انقلاب ساختگی غرب و اتحادیه عرب به رهبری ریاض و الدوحه خواند و افزود: توطئه‌های غربی و عربی علیه سوریه به منظور سر پوش گذاشتن بر تحولات یمن، ‌ مصادره انقلاب مصر، ابقای معاهده کمپ دیوید و بازگراندن بقای رژیم مبارک به پست‌های کلیدی و همچنین منحرف ساختن افکار عمومی از تحولات بحرین و در نهایت سرنگونی نظام بشار اسد به عنوان یکی از ارکان محور مقاومت در منطقه است.

دخالت‌های خارجی در امور داخلی بحرین

الجمری از سرکوب تظاهرات کنندگان بحرینی توسط اشغالگران سعودی و نیروهای ژاندرمری اردن و همچنین بقایای رژیم صدام و حتی مزدوران پاکستانی و اشخاص منسوب به بنی امیه خبر داد و افزود: آل خلیفه خود از نوادگان آل بنی امیه بوده نسلشان به یهودیان خیبر بر می‌گردد.

* نسل یهودی برخی سران عربی

وی تاکید کرد که با وجود اینکه آل سعود و آل خلیفه خود را مسلمان معرفی می‌کنند ولی در حقیقت نسلشان از یهودیان است و این اطلاعات صد در صد صحیح و مؤکد است و هیچ شک و شبهه‌ای در آن راه ندارد و حتی توسط یکی از نویسندگان زن طرفدار آل خلیفه نیز تاکید شده است.
الجمری با بیان اینکه بنی امیه از زمان جاهلیت با یهودیان هم پیمان شدهاند، نزدیکی آل خلیفه و آل سعود به صهیونیسم جهانی را دارای دلایلی تاریخی خواند و افزود:آل سعود و آل خلیفه و همچنین صهیونیستها از یک نسل هستند.