درگیری شدید نیروهای سوری با تروریست ها

نیروهای ارتش سوریه همچنان به عملیات خود در حومه حلب و ادلب ادامه می‌دهند. بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش تپه «الشهید» و سه روستا در حومه جنوبی حلب را از اشغال گروه‌های تروریستی آزاد کردند.

ارتش و همپیمانان همچنین روستای «بطیحه» در حومه جنوب شرقی حلب را پس از درگیری با جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی آزاد کردند و امنیت را به آن بازگرداندند.

در حومه ادلب هم نیروهای ارتش، تپه استراتژیک «مرق» و روستاهای «الجدوعیة، السلومیة و شم الهوى» را بازپس گرفتند و درگیری‌ها در اطراف این روستاها به سمت روستاهای ام الخلاخیل و ارض الزرزور در حومه شرقی ادلب امتداد دارد.

به گفته یک منبع میدانی، نیروهای حاضر در حومه حلب به پنج کیلومتری نیروهای پیشرو در حومه ادلب رسیده‌اند، هدف این نیروها رسیدن به فرودگاه نظامی ابوالضهور و محاصره گروه‌های تروریستی در این مناطق است.

حومه دمشق هم شاهد پیشروی یگان‌های ارتش و نیروهای پشتیبان در باغات شهرک النشابیه در غوطه شرقی  است جایی که درگیری‌ها در اطراف تپه فرزات جریان دارد و یگان توپخانه و نیروی هوایی ارتش هم مواضع گروه‌های تروریستی جبهه النصره و جیش الاسلام درعمق غوطه را هدف قرار می‌دهند.