تشکیل «نیروی ویژه» اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی «نیروی ذخیره ویژه» را برای مقابله با آنچه حملات احتمالی داعش خوانده، در مرز مصر تشکیل داد.

رژیم صهیونیستی برای مقابله با آنچه حملات احتمالی داعش در مرز فلسطین اشغالی با مصر خوانده، نیروی ویژه تشکیل داد.

بنابر اعلام وبگاه خبری «الخلیج أونلاین»، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که در راستای مقابله با «هر حمله غافلگیرانه» از سوی گروه تروریستی داعش، «نیروی ذخیره ویژه» متشکل از ساکنان شهرک صهیونیست نشین «نتسانا»، واقع در نزدیکی مرز مصر را تشکیل داده است.

وب سایت روزنامه صهیونیستی «معاریو» در این ارتباط نوشت «اخیرا افزایش قدرت داعش در [شبه جزیره]سیناء مصر موجب نگرانی نیرو‌های ارتش و امنیتی اسرائیل شده است؛ به همین دلیل، این نیرو‌ها از بین ساکنان منطقه که قبلا در ارتش و نیرو‌های امنیتی بوده‌اند، "نیروی نخبه" جهت واکنش فوری به هر حمله تشکیل داده‌اند».

روزنامه مذکور به نقل از سرگردی در ارتش رژیم صهیونیستی که به عنوان مسئول یگان نظامی در مرز فلسطین اشغالی با مصر خدمت می‌کند، می‌نویسد، تیمی که به تازگی تشکیل شده است، هسته اولیه یگان نظامی بزرگی خواهد بود که در راستای مقابله با "تهدیدات تروریستی" در منطقه تشکیل خواهد شد.

این سرگرد اسرائیلی افزود، تیم نظامی مذکور متشکل از ۲۰ نفر بوده و مأموریت آن‌ها واکنش سریع به هر گونه حمله‌ای است.

به گفته وی، قرار است ارتش اسرائیل این تیم را به خودرو‌های نظامی جدید و تجهیزات عملیاتی مهم تجهیز کرده تا در آمادگی دائم باشند.

از زمانی که ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا تشکیل شده است، رژیم صهیونیستی با استفاده از موج مقابله با داعش، دست به انجام عملیات‌های ترور و کشتار علیه فلسطینیان زده است.

در این ارتباط، «رونن برگمن»، روزنامه نگار و نویسنده اسرائیلی در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۸ در گفت‌وگو با مجله آلمانی «اشپیگل» گفته است که «سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل در مجموع چیزی نزدیک به سه هزار نفر [فلسطینی]را کشته‌اند».

وی همچنین گفته است: «در بین این کشته‌ها شمار زیادی بی‌گناه نیز بودند».