کودکان هیولایی

پدیده «کودکان هیولایی»، پدیده ای است که با حمله های نظامی آمریکا و متحدانش به کشورهایی مانند عراق و افغانستان موضوعیت پیدا کرده است.
به گزارش افکار به نقل از فارس «کودکان هیولایی» همان کودکانی هستند که بواسطه استفاده از اورانیوم ضعیف شده‌ توسط آمریکا و اثرات آن بر والدین آنها بصورت ناقص به دنیا می آیند که بخاطر شمایل آنها به این نام خطاب می شوند.
تثبیت اورانیوم رقیق شده روی جنین زن باردار رشد آنرا دچار اختلال می کند و موجب تولد نوزادانی معلول مادرزادی می شود که هرگز دیده نشده است و یا بسیار نادر بوده است. به این ترتیب بسیاری از این اطفال بدون سر و بدون عضو به دنیا می آیند. وقتی یک زن عراقی بچه ای به دنیا می آورد، اولین سؤال او این نیست که دختر است یا پسر بلکه می پرسد آیا کودک من معمولی است یا …
با توجه به آنکه عمر اورانیوم به کار رفته در تسلیحات آمریکایی‌ها ۴.۵ میلیارد سال است، آن‌ها مطمئن بودند که افغان‌ها تا نسل‌ها از نقص‌های مادرزادی و سرطان رنج خواهند برد.

خبرگزاری فارس با عذرخواهی از خوانندگان خود به واسطه انتشار این تصاویر دلخراش، بازخوانی جنایات منحصر به فرد در تاریخ بشریت توسط شیطان بزرگ و همپیمانانش را بر خود فرض می داند.
گفتنی است تصاویر منتشر شده، از سوی یکی از متخصصان افغان در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته است.