به گزارش پرس تی وی، کمپين تبليغاتي رئيس جمهور امريکا براي پيروزي در انتخابات آتي، رکورد هزينه ۷۵۰ ميليون دلاريتبليغات دور قبلي وي را خواهد شکست.

مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور امریکا که به طور رسمی از ماه آوریل آغاز شد، با هدف جمع آوری ۶۰ میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ برای انتخاب مجدد اوباما و همچنین کمیته ملی دموکراتیک امریکا دنبال می‌شود.

کمیته ملی دموکراتیک، سازمان اصلی حاکم بر حزب دموکرات امریکا است که محور آن فعالیت‌های سیاسی در حمایت از نامزدهای این حزب است.

تلاش انتخاباتی اوباما و همچنین کمیته ملی دموکراتیک امریکا در ماه سپتامبر به جمع آوری ۱۵۵ میلیون دلار کمک مالی منجر شد که بدین ترتیب در صورتی که هدف جمع آوری ۶۰ میلیون دلار در سه ماهه چهارم عملی شود، این مبلغ از ۲۰۰ میلیون دلار خواهد گذشت.

گفته می‌شود طرح ابتکاری باراک اوباما رئیس جمهور امریکا و تاکید وی بر کاهش مالیات بر حقوق، به حمایت طبقه متوسط از وی در انتخابات آتی ریاست جمهوری امریکا منجر شود.

با وجود این، نتایج نظرسنجی­های اخیر نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم امریکا می‌گویند، اوباما شایسته این نیست که برای دور دوم در انتخابات پیروز شود.

رقباي جمهوري خواه اوباما از اهداف خود براي جمع آوري کمکهاي مردمي براي آخرين سه ماهه فصل ۲۰۱۱ خبري ندادهاند.