به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: امروز ۴ اتومبیل دیگر در محله هالیوود در شهر لس آنجلس آمریکا به آتش کشیده شده است. این آخرین مورد از آتش سوزی های سریالی است که در چند روز اخیر چندین خودرو و تاسیسات را در شهر لس آنجلس هدف قرار داده است.

بنا بر اظهارات اداره آتش نشانی شهر لس آنجلس در یکی از آخرین موارد از این آتش سوزی ها یک اتومبیل در یکی از پارکینگ های محله هالیوود در لس آنجلس که منطقه ای توریستی است به آتش کشیده شد. در مورد بعدی کمی قبل از ساعت ۹ شب شنبه نیز دو خودرو در محله هالیوود غربی به آتش کشده شده است. دو اتومبیل دیگر نیز در محله هالیوود شمالی در روز گذشته به آتش کشده شده اند.

این اقدامات آتش افروزانه باعثشده است تا مقامات شهر لس آنجلس جایزه ۳۵۰۰۰ هزار دلاری را برای هر گونه اطلاعاتی که به دستگیری عامل یا عاملین این حوادثمنجر شود تعیین کنند.

پلیس، آتش نشانی و اورژانس لس آنجلس نیز در حالت آماده باش قرار گرفته اند. آتش سوزی های اخیر به غیر از خودروها تا کنون به بعضی از منازل و تاسیسات نیز آسیب وارد کرده است اما باعثایجاد تلفات جانی نشده است.

بر اساس اعلام کارشناسان، فقط آتش سوزی های محله هالیوود غربی، تاکنون ۳۵۰ هزار دلار خسارت به بارآورده است. دایره مقابله با آتش افروزی پلیس لس آنجلس شدیدا به دنبال عامل یا عاملین این اقدام است.