به گزارش مهر، "یاکوف مارگی" وزیر ادیان رژیم صهیونیستی هشدار داد اختلافات شدید میان صهیونیستهای افراطی و گروههای سکولار یهودی به ایجاد دو دستگی و شکاف عمیق بین اسرائیلی ها منجر می شود.
وی در گفتگو با خبرگزاری رویترز از افراط گرایان صهیونیست خواست خویشن دار بوده و به این شکاف دامن نزنند. این مقام صهیونیست همچنین رسانه ها را از پرداختن به این موضوع برحذر داشت.

به ادعای این وزیرصهیونیست، که در عین حال دبیرکل حزب یهودیان افراطی " شاس " است، اختلافات مذکور موضوعی داخلی بوده و باید از طریق گفتگو بین گروههای صهیونیست حل و فصل شود.

مارگی با مخاطب قرار دادن گروههای درگیر صهیونیست گفت: از رسانه ها، افراط گرایان و گروهها در هر دو طرف قضیه می خواهم به این درگیری ها پایان دهند.

این در حالی است که اختلافات داخلی بین صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی طی هفته های اخیر به اوج خود رسیده و این امر به نگرانی های مقامات تل آویو درباره آینده موجودیت رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی دامن زده است.

بنا بر اعلام رسانه های اسرائیلی یهودیان افراطی که بیش از ۱۰ درصد جمعیت ۸ میلیونی در سرزمینهای اشغالی را تشکیل می دهند، عامل اصلی بروز خشونتهای اخیر در این مناطق هستند.