اولمرت به رشوه‌خواری وفسادمالی محکوم شد

به گزارش فارس به نقل از رسانههای رژیم صهیونیستی، دادگاه تلآویو صبح امروز اولمرت و ۱۷ نفر دیگر را در یک رسوایی بزرگ مربوط به املاک و مستغلات در قدس در زمانی که اولمرت شهردار قدس بوده است، محکوم کرد.

بر اساس این گزارش بنا به درخواست دادستان کل اسرائیل دادگاه تل آویو اولمرت و " اوری لیبولانسکی " جانشین وی در منصب شهرداری قدس و ۱۶ نفر دیگر از پیمانکاران طرح موسوم به " هولی لاند " را به رشوه‌گیری و فساد مالی محکوم کرد.

طرح هولی لاند به روشی کاملا متفاوت از روش ساخت‌وسازها در قدس اجرا شده است و تحقیقات پلیس اسرائیل نشان می‌دهد که این طرح به روش‌های غیرقانونی در زمانی که اولمرت شهردار قدس بود، اجرا شده است.

این در حالی است که دیروز نیز سخنگوی وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که " یهودا فاینشتاین " دادستان کل اسرائیل در تاریخ ۱۷ و ۱۸ ژانویه جلسه‌ای را به منظور رسیدگی به اتهامات فساد مالی " آویگدور لیبرمن " وزیر خارجه این رژیم برگزار خواهد کرد.

لیبرمن به کلاهبرداری، خیانت به امانت، فریبکاری و پولشوئی متهم است و این اتهامها مربوط به اختلاس میلیونها دلار در سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۸ است یعنی زمانی که لیبرمن عضو کنست و وزیر امور راهبردی بود.