به گزارش مهر به نقل از پایگاه نهرین نت، ائتلاف چهارده فوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مردم بار دیگر به میدان "اللولوء" باز خواهند گشت، زیرا مردم خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه هستند.

در این بیانیه آمده است: مزدوران آل خلیفه با حمایت اشغالگران اقدام به سرکوب تظاهرات " جمعه پایتخت انقلاب " و دیگر تظاهراتها در سراسر بحرین کردند.

نیروهای مزدور با حمایت اشغالگران در همه مناطق پخش شدند و برای سرکوب مردم از بالگرد، گازهای سمی و اشک آور استفاده شد و تظاهرات مردمی در مناطق الدیه، بنی جمره، المالکیه، السهله، ابوقوه، کرانه، شهرکان، سار، النویدرات، العکر و الدراز سرکوب شد.

تظاهرات کنندگان اعلام کردند که هرگز در برابر تروریسم آل خلیفه، فشارهای بین المللی، کاخ سفید و ایادی آن تسلیم نخواهند شد. آنها مخالف اصلاحات با وجود رژیم آل خلیفه هستند.

در این بیانیه آمده است تظاهراتی امروز شنبه با عنوان " پایداری تا تحقق خواسته ها " برگزار می شود و این با وجود مخالفتهای وزارت تروریستی کشور آل خلیفه است.

ائتلاف ۱۴ فوریه بیان کرد: تمام ادعاهای کاخ سفید درباره اصلاحات بحرین بی اساس است و دیکتاتور بحرین با جنایاتی که مرتکب می شود در واقع قبر خود را می کند و در آینده نزدیک سرنگون می شود.

ائتلاف مذکور ضمن محکوم کردن حمله به " نبیل رجب " فعال حقوقی بحرینی ذکر کرد: سیاست سرکوب سبب توقف قیام مردم بحرین نخواهد شد و آل خلیفه باید از سرنگونی دیکتاتورها در سال گذشته درس عبرت بگیرد.

این در حالی است که " نبیل رجب " رئیس مرکز حقوق بشر بحرین دیروز از سوی نیروهای آل خلیفه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان السلمانیه منتقل شد.

جمعیت العمل الاسلامی و جمعیت الوفاق این اقدام را محکوم کردند. "خلیل المرزوق" عضو جمعیت الوفاق در این باره گفت: این جنایت به دیگر جنایات آل خلیفه افزوده شد و این جنایت لکه ننگی بر پیشانی رژیم است.