به گزارش بولتن، تا کنون بسیاری از دروغ ها و حقه بازی های رادیوفردا برای مخاطبین آشکار شده است ولی اوج این دروغ گویی ها و حقه بازی ها به جعل صدای ایرانیان به عنوان مخاطبین رادیوفردا برمی گردد،جایی که عده ای با تغییر صدای خود به لهجه های مختلف با رادیوفردا به گفتگو می نشینند و نظر آنها به عنوان نظر مردم ایران پخش می گردد.

در برنامه بخش خبری مجله شبانگاهی رادیوفردا که دوشنبه شب ۳بهمن ماه پخش شد شش نفر با رادیوفردا به گفتگو نشستند که پنج نفر به عنوان مخالف نظام و یک نفر هم از به اصلاح حامیام نظام، برای اینکه چندان برنامه یکطرفه و غیرطبیعی به نظر نرسد صحبت کردند. اما نکته جالب آنجا بود که نفر پنجم که به عنوان موافق نظام صحبت کرد گفت که: " این تحریم ها اثری نخواهد داشت و ما پشتیبان دولت و رهبریم و حاکمان را دوست داریم " ولی بلافاصله نفر بعدی در پاسخ به صحبتهای وی روی خط آمد و گفت: " لطفا به آن دسته از دوستانی که می گویند ما کشورمان را دوست داریم بگویید ما همه کشورمان را دوست داریم ولی لطفا اسم رهبر را نیاورید..! "

نکته ای که در این باب باید گفت اینست که این گفتگوها که زنده نبوده است که هر کس تماس می گیرد بداند نفر قبلی چه گفته است، پس آن شخص که بلافاصله صحبتهایش در پاسخ به نفر قبلی پخش می شود چگونه از محتوای کلام ایشان مطلع شده است؟!

البته این نخستین باری نیست که یک رسانه بیگانه این چنین رسوا می شود و همین چندی پیش بود که شبکه BBC هم در بخش صدای شما با افشاگری و آبروریزی مشابهی مبنی بر ساختگی بودن این گفتگوها مواجه شده بود.