نشست ساف برای بررسی آینده مذاکرات سازش

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری"معا"، "واصل ابویوسف" گفت که با توجه به شکست دیدارهای طرفهای فلسطینی و اسرائیلی در امان به دلیل لجاجت دولت "بنیامین نتانیاهو" و عدم ارائه دیدگاه روشن درباره مسئله مرزها و امنیت، رهبران فلسطینی در نشست روز دوشنبه گزینههای بعدی را بررسی خواهند کرد.

وی افزود که هدف رژیم صهیونیستی تنها مذاکره برای مذاکره است تا از این فرصت در راستای توسعه شهرک‌سازی و تحمیل واقعیت‌ها بر ملت فلسطین و رهبران آن استفاده کند.

ابویوسف همچنین اظهار داشت که فشارها بر رهبران فلسطینی به منظور تداوم دیدارهای بیهوده همچنان ادامه دارد اما رهبران فلسطینی همچنان بر موضع خود ثابت قدم هستند و این موضع را در نشست کمیته پیگیری طرح صلح عربی که قرار است ۴ فوریه آینده در سطح وزرای خارجه تشکیل شود، تاکید خواهند کرد.

وی تصریح کرد که در نشست کمیته طرح صلح عربی رویکرد رهبران فلسطین و گزینههای آینده از جمله تسریع روند آشتی و احیای وحدت ملت فلسطین، اتخاذ تدابیر لازم برای تقویت پایداری ملت فلسطین در برابر اشغالگران و سیاستهای نژادپرستانه آن، تلاش برای توسعه مقاومت مردمی، تداوم تلاشها برای دستیابی به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل و تمامی نهادهای بینالمللی همانند سازمان یونسکو مطرح خواهد شد.