به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی "گلوبال ریسرچ" از دیدار غیررسانه ای بعد از ظهر جمعه گذشته "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا با "جورج هربرت واکر بوش" رئیس جمهوری اسبق آمریکا و "جب بوش" فرماندار سابق ایالت فلوریدای آمریکا در اتاق کار ریاست جمهوری خبر داد.

در حالیکه مقامات کاخ سفید دیدار اوباما با رئیس جمهوری اسبق آمریکا و پسرش را در فهرست برنامه ریزی های اوباما وارد نکردند، اما عکسی را در وب سایت " فلیکر " منتشر کرده اند که زمان نوشته شده روی این عکس نشان می دهد دیدار اوباما با رئیس جمهوری اسبق آمریکا و پسرش، مدت زمان کمی بعد از ساعت ۵ بعدازظهر روز جمعه گذشته و پس از بازگشت اوباما از مراسم جمع آوری کمک های مالی برای کمپین انتخاباتی او صورت گرفته است.

کاخ سفید در پاسخ به این سوال که اوباما و بوش و فرماندار سابق فلوریدا درباره چه موضوعاتی بحثکردند و چرا برنامه دیدار آنها اعلام رسانه ای نشده بود، در بیانیه ای اعلام کرد: آنها نشست شخصی در اتاق کار ریاست جمهوری داشتند؛ درست مثل همان نشست های قبلی که در زمان حضور رئیس جمهور بوش در واشنگتن صورت می گرفت.

بر اساس اعلام خبرگزاری " آسوشیتدپرس "، بوش و پسرش برای شرکت در گردهمایی دوستانه و غیررسمی روز شنبه موسوم به " Alfalfa " در واشنگتن به سر می برند؛ گردهمایی سالانه کارگزاران قدرت واشنگتن که اوباما نیز در آن شرکت می کند.

این در حالیست که اوباما یک روز بعد از این دیدار در مصاحبه با شبکه خبری " ای بی سی "، " جورج دبلیو بوش " ریاست جمهوری سابق آمریکا را به خاطر سیاست هایی که منجر به وقوع بزرگ ترین کساد اقتصادی آمریکا از زمان وقوع رکود اقتصادی شده است، سرزنش کرد.

جب بوش نیز با وجود اینکه اعلام کرده است که نقشی خنثی در انتخابات درون حزبی نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در فلوریدا خواهد داشت، اما نقش حیاتی در این انتخابات دارد و تائید او نقش کلیدی در نتیجه رقابت بین " میت رومنی " فرماندار سابق ایالت ماساچوست و " نیوت گینگریچ " رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا خواهد داشت.

رقابت های درون حزبی میان نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکنون با پیروزی رامنی در ایالات "آیووا" و "نیوهمپشایر" و پیروزی گینگریچ در انتخابات کارولینای جنوبی به پایان رسیده است و این نامزدها خود را برای برگزاری انتخابات درون حزبی در فلوریدا آماده می کنند.