شکنجه شدید زنان در زندانهای آل‌خلیفه

به گزارش افکار نیوز به نقل از العالم ،خانم "فضیله المبارک" شامگاه چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با شبکه خبری العالم اظهار داشت: زندان و شکنجه نمی تواند زنان بحرینی را از ادامه درخواست حقوق خود در کنار دیگر فرزندان این کشور شود.

وی افزود: زنان بازداشت شده بحرینی که از خانواده و فرزندانشان دور شده اند، هیچگاه از مواضع خود دور نخواهند شد، و پس از آزادی بر مطالبه حقوقشان پافشاری خواهند کرد.

فضیله المبارک اظهار داشت: زندان و شکنجه، موجب می شود انسانی که بر حق است، برای مطالبه حقوق خود بدون هیچ ترسی پافشاری کند.

المبارک تأکید کرد، هنگام آزادی از زندان در ششم فوریه فورا به میدان " الحریه " در منطقه " المقشع " شتافت، تا در فراخوان جمعیت‌های سیاسی برای تجمع مردم در این میدان، در آستانه نخستین سالگرد آغاز انقلاب مردم بحرین، شرکت کند.

فضیله المبارک گفت: زنان بازداشت شده بحرینی در زندانهای رژیم آل خلیفه تحت شکنجه شدید و بدرفتاری و توهین قرار می گیرند.

المبارک گفت: رژیم آل خلیفه در آزادی زنان بازداشت شده جدیت ندارد، و همان روزی که از زندان آزاد شدم، چند نفر دیگر از جمله یک جوان ۲۰ ساله، بازداشت شدند.

خانم فضیله المبارک سال گذشته و همزمان با آغاز اعتراضها در بحرین به اتهام شنیدن سرودهای انقلابی در خودروی خود، به دست نیروهای آل خلیفه بازداشت و به زندان محکوم شد.