ادامه اقدامات سرکوبگرانه آل سعود

به گزارش مهر به نقل از پایگاه العوامیه، منابع محلی در القطیف عربستان از شهادت منیر المیدانی از اهالی "الدویج" در القطیف بر اثر اصابت گلوله های جنگی نیروهای امنیتی آل سعود خبر دادند.



منابع مذکور بیان کردند: هنگامی که تظاهرات کنندگان در تظاهراتی موسوم به " عدل الهی " شرکت کرده بودند به ناگاه خود را در معرض انواع گلوله های جنگی و بمبهای صوتی که از هر سو آنها را نشانه می رفت، مشاهده کردند.

به گفته منابع محلی در القطیف، " منیر المیدانی " به علت اصابت گلوله به قلبش به شهادت رسیده است و شش نفر دیگر نیز مجروح شده اند. این در حالی است که برخی منابع دیگر تعداد مجروحان را چهارده نفر از جمله یک کودک گزارش کرده اند.

منابع مذکور بیان کردند: نیروهای امنیتی آل سعود از مدتها قبل برای سرکوب هر تظاهرات مسالمت آمیز تدابیر شدیدی را در القطیف به اجرا گذاشته بودند.

از سوی دیگر برخی منابع آگاه در العوامیه از مخالفت مقامات منطقه الشرقیه عربستان با عملیات اهدای خون که قرار بود در " حسینیه المهدیه " این شهر انجام شود، خبر دادند.

منابع مذکور بیان کردند: کمیته ویژه جمع آوری خون تماسی از استاندار منطقه القطیف درباره ضرورت لغو هر گونه عملیات اهدای خون به بهانه مسائل امنیتی دریافت کرد.

این منابع اعلام کردند: لغو این عملیات در حالی صورت می گیرد که کمیته ویژه این عملیات تلاشهای زیادی را برای اخذ مجوز لازم انجام داده و توانسته بود مجوزهای لازم را دریافت کند.