به گزارش افکارنیوز به نقل از روزنامه کیهان,اين شبكه از قول گروه مجعولي به نام جامعه مدرسين و طلاب قم و نجف(!؟) مدعي شده كه به استناد مباني فقهي و شرعي و نظرات فقهاي ماضي و حاضر، شركت در انتخابات حرمت دارد.

یادآور می شود عنوان جعلی یاد شده در بحبوحه فتنه سال ۸۸ توسط ارگان حلقه لندن(جرس) باب شد. جرس که ید طولایی در جعل عناوین بلامسّما و اخبار کذب دارد، هرگز توضیح نداد که گروه کذایی اساسا یعنی چه و اعضای آن کیستند.

با این وجود پیگیریهای بعدی نشان داد پشت این عنوان پرطمطراق، کسی نیست جز یکی از همکاران دم دستی روزنامه های زنجیره ای در دوره اصلاحات که به عنوان میرزابنویس روزنامه های صبح امروز و عصر آزادگان و نشاط عمل می کرد. «محمدجواد اکبرین» چند سال پیش از ایران خارج شد و ابتدا به لبنان و سپس اروپا رفت. نامبرده هم اکنون به صورت پاره وقتی با برخی رسانه های ضدانقلاب همکاری می کند.

نکته جالب در شامورتی بازی های نامبرده این که وی در داخل کشور با وجود بی سوادی مطلق، با پوشش لباس طلبگی فعالیت می کرد اما پس از رفتن به اروپا تماما شکل و شمایل خود را تغییر داد.


وی در دوره اصلاحات نیز سعی کرد به تنهایی عنوان جعلی «مجمع طلاب خط امام»(!) را به دوش بکشد اما سرانجام از جرس و رادیو زمانه و برخی رسانه هایی سردرآورد که اصالتا منکر نبوت و امامت و امام زمان(عج) هستند و علنا دهریگری، ابتذال جنسی و اباحیگری را ترویج می کنند. حال پیدا کنید لیست وهابی های سعودی، عبری های صهیونیست و هرزه نگارهای مقیم اروپا را!