به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حمله صبح امروز مناطق شرقی و مرکزی نوار غزه مورد حمله قرار گرفت.

بر این اساس، جنگنده های اسرائیلی یک مرکز از گردانهای عزالدین قسام و مرکزی دیگری وابسته به گردانهای قدس را مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن ۶ نفر کشته شدند.

این در حالی است که بیشتر مناطق نوار غزه این روزها به علت از کار افتادن تنها نیروگاه موجود در آن بدون برق هستند. به گزارش منابع فلسطینی راه اندازی مجدد نیروگاه به تزریق سوخت مورد نیازش احتیاج دارد که از سوی اشغاللگران صهیونیستی برای عبور آن از مرز مشترک مصر با نوار غزه جلوگیری به عمل می آید.

در تحولی دیگر، کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از تلاش برای ترور " ایهود باراک " در سنگاپور خبر داد که البته به جایی نرسیده است.

به نوشته روزنامه الجریده کویت وزیرجنگ رژیم صهیونیستی اوایل هفته گذشته به سنگاپور سفر کرده بود و از نمایش صنایع هوایی در این کشور بازدید کرد. وی اخیرا به ژاپن سفر کرده است.

در تحولی دیگر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم با ورود اعتصاب غذای " شیخ خضر عدنان " از رهبران جهاد اسلامی در زندانهای رژیم صهیونیستی به شصت و یکمین روز خود کمیته اسرای فلسطینی خواستار آزادی وی شد.

همچنین خانواده اسیر "ثابت مردوای" از رهبران گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی که در زندانهای رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا درباره سلامتی وی ابراز نگرانی شدید کردند.