به گزارش افکارنیوز به نقل از العالم ، هزاران بحرینی در برابر دفتر سازمان ملل در منامه با شعار حاکمیت متعلق به ملت است تحصن کردند. این تحصن بیانگر ادامه تحرکات مردمی است. از سوی دیگر اعتراضات و تظاهرات مسالمت آمیز مردمی در بحرین با سردادن شعارهایی برای سرنگونی رژیم آل خلیفه ادامه دارد.

ضیا بدران گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: بی توجهی حکام رژیم بحرین به خواسته های مردمی باعثوخامت اوضاع این کشور شده است. شهروندان بحرینی که به مشروع بودن خواسته های تغییر خود از طریق تشکیل دولت و پارلمان منتخب، از بین رفتن تبعیض، توقف خشونت ها و ظلم و ستم و اخراج نیروهای اشغالگر سعودی از بحرین معتقدند، به رغم خشونت افراطی رژیم و کشتار تظاهرکنندگان مسالمت آمیز و استفاده گسترده از گازهای سمی علیه تظاهرکنندگان بر ادامه اعتراضات مسالمت آمیز خود تاکید دارند. تظاهرکنندگان بحرینی با برگزاری تظاهراتی در منامه سکوت سازمانهای بین المللی را درباره اوضاع بحرین محکوم کردند.

تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی خواهان سرنگون شدن دولت خلیفه بن سلمان نخست وزیر رژیم آل خلیفه شدند که چهل سال قدرت را در این کشور در اختیار دارد.

تظاهرکنندگان بر آزاد شدن سران گروه های سیاسی مخالف رژیم که در زندان های رژیم به سر می برند،تاکید کردند. از سوی دیگر تظاهرات در مناطق مختلف بحرین به صورت شبانه در مناطق الدیر،دراز،معامیر،سلماباد،کرباباد،شارکان،طوبلی و کرزکان برگزار شد. اما نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه که از حمایت نیروهای سعودی برخوردار هستند با پرتاب گازهای سمی با این تظاهرات مسالمت آمیز مردمی مقابله و دو نوجوان را در حمله به منازل مردم در منطقه سنابس بازداشت کردند.