جنبش اشغال آیپک در راه است

به گزارش افکار نیوز به روایت فارس و به نقل از پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن، فردی به نام کارلوس لاتوف که یک هنرمند و کاریکاتوریست آمریکایی است، در نظر دارد به پیروی از جنبش اشغال وال استریت، جنبشی را با نام جنبش اشغال آیپک که همان لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا محسوب میشود، ایجاد کند. این در حالی است که وی یکی از اعضای فعال در اثبات افسانه بودن هولوکاست محسوب می شود.

بر اساس این گزارش، لاتوف اکنون در تلاش است از قابلیت‌های و استعداد هنری خود برای سازماندهی جنبش اشغال آیپک استفاده کند و هدفش از این کار اثبات عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی و حامیان آن در نظر افکار عمومی است. این در شرایطی است که این اقدام وی در آستانه آغاز اجلاس آیپک در آمریکا انجام می شود.

لاتوف یکی از افرادی است که رهبران رژیم صهیونیستی را با رهبران آلمان نازی در زمان جنگ جهانی دوم برابر می داند و معتقد است که همان طور که بر اساس ادعای صهیونیست ها، یهودیان قربانی هولوکاست نازی‌ها شدند، هم اکنون مردم فلسطین قربانی هولوکاست صهیونیست‌ها شده‌اند. وی همچنین رهبران رژیم صهیونیستی را متهم به نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی می‌کند.

وی همچنین یکی از کسانی است که بیشترین کاریکاتورها را بر ضد سیاست‌های رژیم صهیونیستی کشیده و در وب سایت خود منتشر کرده است. بر اساس اظهارات آدام لویک مدیر وبلاگ سی آی اف(وبلاگی که مطالب ضد صهیونیست منتشر می‌کند)، لاتوف کاریکاتورهای زیادی را برای نشان دادن چهره صهیونیست‌ها به تصویر کشیده است.

جنبش اشغال نخستین بار در سپتامبر سال گذشته میلادی مطرح شد و اکنون نیز فعالان ضد صهیونیستی و در راس آنان لاتوف تلاش میکنند از این نام برای جنبش خود که بر ضد صهیونیست و اسرائیل ایجاد شده است، استفاده کنند.