برنامه اتمی اسراییل تهدید امنیتی مصر

به گزارش العالم به نقل از منابع خبري،" محمد السعيد ادريس " رييس كميسيون امور عربي پارلمان مصر اين بيانيه را كه در آن به ضعف كشورهاي عربي در مقابله با رژيم صهيونيستي انتقاد شده است، قرائت كرد.

در این بیانیه آمده است: بی توجهی ها، کار را به همکاری و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رسانده است و علت این رویکرد سیاست رییس جمهور مخلوع مصر و رهبران آمریکایی او بوده که به قیمت خدشه دار شدن منافع ملی مصر صورت می گرفت و به همین سبب مبارک به گنجی برای دشمن تبدیل شده بود.
مجلس الشعب مصر در این بیانیه بر ضرورت تمسک به گزینه مقاومت در انواع و شیوه های مختلف علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده و این گزینه را برای آزادی اراضی اشغالی، فعال سازی سیاست تحریم فراگیر و قطع رابطه با رژیم صهیونیستی از سوی اعراب را خواستار شده است.
در این بیانیه، تحریم رژیم صهیونیستی پشتیبانی قدرتمند از مقاومت خوانده و تصریح شده است: با رژیم صهیونیستی به سبب تجاوزهایی که علیه فلسطینی ها مرتکب شده باید به مثابه جنایتکار برخورد شود و همه گروه های فلسطینی اختلافات را کنار بگذارند و راه وحدت را در پیش بگیرند.
مجلس الشعب مصر همچنین با تاکید بر خطر برنامه اتمی رژیم صهیونیستی و ضرورت رسیدگی به آن به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی مصر، از دولت قاهره خواسته است تا در این زمینه اقدام کند.