به گزارش افکار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی؛یک خبر خوب برای کاربران اندروید و دارندگان خودروی مزدا اینکه این شرکت برنامه مای مزدا(MyMazda) را برای پلتفرم اندروید نیز منتشر کرد.

این برنامه پیش تر برای کاربران آیفون نیز منتشر شده بود و حال کاربران اندروید نیز میتوانند به صورت مستقیم اطلاعات خودرو خود را وارد این برنامه کنند تا بتوانند از امکانات عظیم این برنامه بهره ببرند.

این برنامه دارای امکاناتی همچون برنامه‌های تخفیف خدمات، تعمیر و سرویس برنامه ریزی شده، پیداکردن خودرو، تماس با تعمیرکار و کارخانه و… است.

با استفاده از برنامه مای مزدا شما قادر به اسکن شماره شناسایی خودرو(VINs) زمانی که وسیله نقلیه جدید را خریداری می‌کنید به صورت مستقیم در برنامه خواهید بود و در ضمن شما می‌توانید اطلاعات تماس خود را با بروز رسانی وسیله نقلیه و آپلود عکس بروز کنید.

در ضمن اگر شما فراموش کرده باشید که در یک پارکینگ شلوغ خودرو خود را در کجا پارک کرده‌اید کافی است با بهره گیری از GPS به راحتی به خودرو خود دست پیدا کنید و در عین حال با استفاده از این برنامه بدون نیاز به تماس گرفتن با مرکز امداد خودرو به صورت مستقیم از داخل برنامه در خواست کمک و راهنمایی برای تعمیر خودرو خود خواهید کرد.

برنامه مای مزدا به صورت مستقیم و رایگان قابل دانلود از گوگل پلی است.

کاربران آیفون نیز میتوانند برنامه را به صورت رایگان از اپ استور دریافت کنند.