به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، شبکه خبری "ایبیسی نیوز" خبر داد پیکر بیجان یک زن ۳۲ ساله عراقی که به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، در ایالت کالیفرنیا یافت شد.

به گزارش " ای‌بی‌سی نیوز "، در کنار این زن ۳۲ ساله عراقی یادداشتی به چشم می‌خورد که روی آن نوشته شده بود: «به کشورت برگرد!»

این شبکه خبری افزود، دختر ۱۷ ساله «شیما الاوادی»، روز چهارشنبه هنگامی که وارد منزل شد متوجه شد مادرش بیهوش روی زمین اطاق ناهار خوری منزل افتاده است؛ الاوادی به بیمارستان انتقال یافت اما اقدامات حیاتی پرسنل بیمارستان نتیجه نداد و وی روز شنبه جان باخت.

حنیف محبی، مدیر بخش «سان دیاگو» در «شورای روابط آمریکایی اسلامی» در مصاحبه با این شبکه خبری گفت: «تا کنون فهمیده‌ایم که که ۸ ضربه از ناحیه سر به ایشان وارد شده است؛ او در جویی از خون نقش بر زمین شده بود.»

«الاوادی» مادر پنج کودک بود که بین ۸ تا ۱۷ سال سن دارند.

«فاتیما الحمیدی» دختر «الاوادی» به خبرگزاری ای‌بی‌سی نیوز گفت: «یک هفته پیش، نامه‌ای رسیده بود که در آن نوشته شده بود اینجا کشور ماست، نه شما تروریست‌ها! مادرم توجهی به این نامه نکرد و فکر کرد که شاید بچه‌ها دارند با او شوخی می‌کنند. اما آنها بالاخره کار خودشان را کردند و یادداشتی با همان مضمون به جا گذاشتند.»

الاودی ۳۲ ساله که مادر ۵ فرزند بود، در منطقه عراقی نشین جنوب شهر سانتیاگو زندگی میکرد که بیش از ۴۰۰۰۰ عراقی را در خود جای داده است و پس از دیترویت پرجمعیتترین منطقه عراقینشین در آمریکا است.