به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری یمن نوشت: یک منبع نظامی و یک مسئول محلی اعلام کرد که در درگیری امروز در جنوب یمن دستکم ۱۷ سرباز ارتش یمن و ۱۲ فرد مسلح القاعده کشته شدند.

پیش از این یک منبع نظامی اعلام کرده بود که ۷ نفر از نیروهای ارتش و ۸ نفر از گروهک القاعده در نبردهایی که در الملاح واقع در استان لحج در جنوب یمن رخ داد، کشته شده‌اند.

به گفته منابع نظامی دستکم ۱۷ سرباز در این حمله کشته شدند و این در حالی است که مسئول محلی اعلام کرد که ۱۲ نفر از " انصار الشریعه " وابسته به القاعده به قتل رسیده‌اند.

این منبع نظامی گفت که نیروهای القاعده توانستند بر یکی از پایگاه‌های نظامی در منطقه الملاح سیطره یابند و این مکان در حال حاضر توسط توپخانه ارتش یمن و هواپیماهای آن هدف بمباران قرار گرفته است.

یک مسئول نظامی دیگر نیز اعلام کرد که ده‌ها سرباز و فرد مسلح تندرو در حمله القاعده به پایگاه ارتش در این منطقه زخمی شدند.

بر اساس این گزارش دو تانک ارتش از کار افتاده و ۳ خودروی القاعده در این نبرد منهدم و تعدادی از سربازان به اسارت گرفته شدند.

بنابر این گزارش مهاجمان از سمت شمال غربی حمله کرده و دو گردان ۱۱۹ و ۲۰۱ را که در عملیات پاکسازی زنجبار از عناصر القاعده نقش داشتند، هدف قرار دادند.