درگیری میان تروریست‌های در حلب

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه وابسته به گروه‌های تروریستی مخالف دولت این کشور، گزارش داد که شب گذشته بین تروریست‌های فرقه الحمزة و الفرقه ۲۳ که تحت حمایت ترکیه هستند در شهر عفرین واقع در شمال غرب استان حلب سوریه درگیری روی داده است.

اخبار بین الملل- دیدبان حقوق بشر سوریه در مورد تلفات احتمالی این درگیری و اینکه علت آغاز درگیری‌ها بین تروریست‌ها در عفرین چه بوده، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

بر اساس گزارش این مرکز، تروریست‌های هیئت تحریر الشام (جبهه النصره) شورای محلی در روستای معارة الاخوان واقع در ریف شمالی ادلب را مجبور کرده است که انبار ذخیره کمک‌ها را به منظور اسکان یکی از عناصرش تخلیه کند.

اخیراً روستا‌ها و مناطق واقع در مناطق استقرار نظامیان ترکیه و مزدوران تروریست آن در الحسکه و شمال حلب و ادلب شاهد هرج و مرج ناشی از درگیری میان گروه‌های تروریستی است.

این تروریست‌ها حملات خود را علیه اهالی منطقه با بازداشت‌های پیاپی و سرقت و چپاول اموال ودارایی مردم و تخریب زیربنا‌ها و حمله به خانه‌های مردم و بیرون راندن آن‌ها به منظور اسکان خانواده‌های تروریست‌ها شدت بخشیده‌اند.

این در حالی است که ساکنان روستا‌هایی در جنوب قامشلی در شمال سوریه از عبور یک کاروان نظامی آمریکایی متشکل از ۹ خودرو زرهی از این مناطق جلوگیری کردند.