به گزارش خبرآنلاین، چند ماهی میشود این دو خواننده جدا از هم زندگی میکنند، اما آنتونی روز دوشنبه بطور رسمی تقاضای طلاق خود را تسلیم دادگاه کرد.

آنتونی در تقاضای خود که به دادگاهی در لس‌آنجلس تسلیم شده، دلیل طلاق خود را «تفاوت‌های برطرف‌نشدنی» اعلام کرده و جزئیات دیگری از جمله تاریخ جدایی صوری خود و لوپز را مطرح نکرده است.

این دو ژوئن سال پیش اعلام کردند پس از هفت سال به زندگی مشترک خود پایان خواهند داد. آنتونی و لوپز دو فرزند دارند. آنتونی درصدد است بتواند بطور مشترک سرپرستی دوقلوها را برعهده بگیرد.

این زوج پس از جدایی صوری خود(که تاریخش بطور دقیق مشخص نیست) باز هم در زندگی حرفه‌ای و دنیای موسیقی با هم همکاری نزدیکی داشتند و در کنار هم برنامه واقع‌نمای «کیو ویوا» را معرفی کردند.

جنیفر لوپر دومین همسر آنتونی است. لوپز نیز پیش از آنتونی دو بار ازدواج کرده بود. این دو در ژوئن سال ۲۰۰۴ ازدواج کردند و در فیلم «ال کانتانته»(۲۰۰۶) با هم همبازی بودند.

آنتونی سالهاست به عنوان خوانندهای مطرح فعالیت میکند و در چند سال اخیر به بازیگری نیز روی آورده است. لوپز هم علاوه بر خوانندگی به عنوان داور در برنامه امریکن آیدل حضور دارد. او سال گذشته آلبوم عشق؟ را منتشر کرد.