به گزارش افکارنیوز به نقل ازشفاف، سوء اخلاق در رفتار سیاسیون آمریکا تا بدان جا پیش رفته که سر و صدای آن حالا از بین نیروهای سرویس امنیتی آمریکا درآمده است. از تعدادی از نیروهای سرویس امنیتی آمریکا که وظیفه محافظت از باراک اوباما، رئیس جمهور را در جریان سفرش به کلمبیا برعهده داشتند، خواسته شده که به دلیل سوءرفتار به آمریکا بازگردند.

اوباما روز جمعه ۱۳ آوریل برای شرکت در نشست سران کشورهای قاره آمریکا به کلمبیا سفر کرد. سخنگوی سرویس امنیتی آمریکا به بی بی سی گفته است که افراد دیگری را جایگزین این ماموران کرده است.

این مسئله چنان جدی و سبب آبرو ریزی شد که بیانیه ای در این خصوص صادر شد. در بیانیه‌ای در این باره گفته شده است از آن جا که ادعاهای مطرح شده " بسیار جدی " است، تحقیق در این باره آغاز شده است.

در این بیانیه اشاره ای به جزئیات ماجرا نشده است، اما گزارش ها از اتهاماتی درباره ارتباط محافظان آقای اوباما با روسپی‌ها در شهر کارتاخنا، محل برگزاری این نشست حکایت دارد.
قرار است سران بیش از ۳۰ کشور در این نشست که محور اصلی آن همکاری های اقتصادی و تجاری است، شرکت کنند.

به هر حال در شرایطی که رییس جمهور آمریکا به صراحت دستور اجرای قانون همجنس بازان حتی در ارتش را ابلاغ می کند و به نوعی خودش مروج فساد حتی در ارتش که یک نهاد نظامی و امنیتی است، می شود، نباید انتظار داشته باشد دیگرانی که به لحاظ رتبه سیاسی در مراتب بسیار پایین تری هستند، به فکر رعایت اخلاقیات باشند!