به گزارش افکارنیوز ، ايسنا به نقل از سايت شبكه فلسطين اليوم، بنيامين بن اليعازر، يكي از اعضاي پارلمان رژيم صهيونيستي (كنست) و وزير جنگ اسبق اين رژيم در گفتوگويي راديويي اعلام كرد: اسرائيل امروز مجبور است براي مذاكره با گروه اخوان المسلمين كه بر خاورميانه سيطره دارد و قدرت را در دست گرفته آماده شود.

وی افزود: در شرایط جدید خود من یکی از کسانی هستم که به مسئولان اسرائیل توصیه می‌کنم با اخوان المسلمین مصر برای رسیدن به توافق با این گروه به مذاکره بنشینند.

الیعازر ادامه داد: ما باید درک کنیم که شرایط خاورمیانه در حال حاضر با قبل فرق کرده است و جریان‌های اسلامی بر منطقه سیطره یافته‌اند، اگر این گروه در برابر ما بایستد، ما باید به دنبال راهی برای توافق با آنها باشیم.

این عضو پارلمان رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: ما نمی‌توانیم حوادثی را که در آینده در مصر اتفاق خواهد افتاد، به خصوص با سلطه اخوان المسلمین و اسلام‌گراها بر قدرت و پارلمان این کشور پیش‌بینی کنیم اما در هر حال نسبت به آینده بدبین هستم و نمی‌دانم که در نهایت اوضاع چه‌طور خواهد شد، امیدوارم که رقابت برای پست ریاست‌جمهوری هرچه سریع‌تر به پایان برسد تا ما هم بدانیم که نتیجه کار چه خواهد شد.