حمله صهیونیست‌ها به منازل فلسطینیان کرانه باختری

نابع محلی امروز یکشنبه گزارش دادند نیرو‌های متجاوز رژیم صهیونیستی یک جوان را در اردوگاه عایده در شمال بیت لحم در کرانه باختری بازداشت کردند و به ۲ نفر دیگر نیز ابلاغ کردند که باید به سازمان اطلاعات این رژیم مراجعه کنند.

اخبار بین الملل- نیرو‌های رژیم اشغالگر احمد محمد حماد را پس از حمله به منزل و تفتیش او بازداشت کردند، این در حالی است که آن‌ها هنگام حمله به اردوگاه عایده با جوانان فلسطینی نیز درگیر شدند.

در شهرک تقوع که در شرق بیت لحم قرار دارد نیز نیرو‌های این رژیم به علی یوسف جبرین و احمد صباح ابلاغ کردند که باید به سازمان اطلاعات مراجعه کنند.

نیرو‌های اشغالگر همچنین ۲ جوان از اهالی شهرک ابودیس در شرق قدس اشغالی را بازداشت کردند و ده‌ها صهیونیست نیز با یورش به محوطه مسجدالاقصی از ورودی المغاربه باعث درگیری شدند.

روز شنبه هم ۲ نفر از شهروندان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی و تعدادی نیز براثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

در چارچوب همین حملات نیرو‌های صهیونیست به مناظق فلسطینی‌نشین، تعداد زیادی از نیرو‌های ارتش اشغالگر به روستای اکسا در شمال غرب قدس اشغالی حمله و شروع به تخریب زمین‌های کشاورزی در آن‌جا کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست نیز زمین‌های کشاورزی در شهرک بورین در جنوب نابلس را به آتش کشیدند.

غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری گفت: تعدادی از صهیونیست‌ها دشت‌های کشاورزی شهرک بورین را دیروز شنبه آتش زدند که موجب از بین رفتن مساحت زیادی از محصولات کشاورزی و درختان زیتون شد.