به گزارش افکارنیوز، جام نیوز به نقل از سایت دیلی میل، درست در همان شهری که دانشگاه معروف آکسفورد قرار دارد، دختران قاچاق می شوند.

طبق آمارهای پلیس، حلقه قاچاق دختران برای بهره برداری جنسی(Sexual exploitation) از آنان بسیار وسیع‌تر از آنچه تصور می‌شد است، تعدادی از آنها فقط ۱۱ سال سن داشته اند. کارآگاه این پرونده، تائید کرد که ۵۰ دختر تاکنون ادعا کرده اند که به منظور رابطه جنسی فروخته شده‌اند. در ابتدا تصور می‌شد تعداد این دختران که بین سنین ۱۱ تا ۱۶ ساله هستند، ۲۴ نفر می‌باشد، اما تعداد زیادی از دختران در تماس با پلیس، اظهار داشته اند که آنها نیز قربانی این مساله بوده‌اند. رئیس پلیس آکسفورد معتقد است: «به واسطه عمومی شدن پرونده، احتمال مطرح شدن قربانیان بیشتری وجود دارد.»
در حمله ۱۰۰ پلیس به مراکز خرید و فروش این دختران در آکسفورد که عملیات بونفیچ نام گرفت، ۱۳ مرد در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند. از جمله اتهامات این افراد خرید و فروش دختران به منظور فحشاء، تجاوز جنسی، تهدید به قتل و مصرف مواد مخدر می‌باشد. در اولین جلسه دادگاه، چهار تن از دختران قربانی اظهار داشته اند که مجبور به مصرف الکل و مواد مخدر(Drugs) و رابطه جنسی با مردان شده اند.