به گزارش افکارنیوز ، "حسين آل موسي" روز یکشنبه در گفت وگو با العالم، گفت: هنوز پيكر برادر شهيدم را تحويل نگرفته، و به خانواده من اجازه نداده اند پیکر او را ببینند؛ زیرا افسر پليس پزشکی قانونی از برادرم که برای تحویل گرفتن جسد مراجعه کرده بود، خواست تا پیش از دیدن جنازه تعهدنامه ای را امضا کند.

آل موسی افزود: برادرم به پزشکی قانونی تأکید کرد که تا وقتی از جزئیات حادثه، نوع زخم و سلاح استفاده شده در کشتن برادرش اطلاع نیابد، تعهدنامه ای را امضا نخواهد کرد؛ افسر نگهبان مرکز هم به برادرم گفت که " ما صلاح را نکشته ایم ".

برادر شهید صلاح آل موسی افزود: در جریان حمله خشونت آمیز پلیس ضد شورش به راهپیمایی مسالمت آمیز مردم، برادرم به سوی مزارع دوید؛ پس از آن پلیس به سوی تظاهر کنندگان گلوله های ساچمه ای شلیک کرد.. ما اطلاع نداریم که آیا برادرمان هدف اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفته است یاخیر؛ زیرا وزارت کشور به ما اجازه رؤیت جسد را نمی دهد، اما پیکر او را که از فاصله دور دیدیم غرق در خون بود.

حسین آل موسی گفت: اطلاعات منتشر شده و افرادی که همراه برادرمان بوده اند، شیلک به او را را تأیید می کنند.

برادر شهید صلاح آل موسی اظهار داشت: بر اساس این اطلاعات، کسانی که به برادرم شلیک کرده اند نیروهای پلیس ضد شورش بودند که به لهجه اماراتی صحبت می کردند.

حسین آل موسی، گفت: همراه خانواده و همسر شهید به محل حادثه رفتیم که نبیل رجب فعال حقوق بشری نیز در آنجا حضور داشت؛ در محل شهادت برادرمان شمار زیادی از نیروهای پلیس ضد شورش حضور داشتند که اجازه مشاهده مکان را ندادند و به سوی ما گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی شلیک کردند.