مرگ دو جوان بر اثر مسمومیت با گاز co در حوالی رودهن

مسعود علیان اظهار کرد: متأسفانه امروز در محور هراز حدفاصل آبعلی و زیر گذر مشاء شاهد وقوع دو تصادف ناگوار بودیم که ۹ مجروح برجای گذاشت.

وی افزود: این حادثه در ساعت هفت و ۲۶ دقیقه امروز بر اثر سرعت زیاد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در محور هراز پایین‌تر از پیست آبعلی واژگون شد که ۶ نفر از سرنشینان آن مجروح شدند و مصدومین این حادثه بلافاصله توسط عوامل اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دماوند به بیمارستان سوم شعبان انتقال یافتند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین به علت وخیم بودن حال یکی از مصدومین در این حادثه، توسط بالگرد به تهران اعزام شد.

علیان از وقوع تصادف دیگر یک دستگاه خودروی پیکان با داشتن سرعت زیاد به دیواره زیرگذر مشاء در ساعت هفت و ۳۵ دقیقه امروز خبر داد و گفت: این حادثه نیز سه مجروح به همراه داشت که مجروحین بلافاصله توسط عوامل امدادی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دماوند به بیمارستان سوم شعبان جهت مداوا انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به مسمومیت و مرگ دو جوان با گاز co در حوالی کارخانه فرآوری گوشت زرران رودهن، تصریح کرد: این حادثه در ساعت یک و ۳۵ دقیقه بامداد توسط یکی از اهالی آن منطقه گزارش شد که بلافاصله عوامل اورژانس ۱۱۵ و نیروی انتظامی شهرستان دماوند وارد صحنه شدند که با جسم بی‌جان دو جوان ۳۵ و ۲۰ ساله که براثر استشمام گاز منوکـسید کـربن جان باختند، مواجه شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند افزود: به علت سردی هوا در شب گذشته این دو جوان از زغال برای گرمایش خود استفاده کردند که گاز منوکـسید کـربن زغال منجر به فوت آنان شد.