آب گل آلود روستای خورین هم قطع شد

منطقه خیرآباد یکی از مناطق پرتراکم شهر ورامین است که سال ها شهروندان آن از نماینده شهرستان خواستند تا فعالیت های خود را در جهت جدا کردنش از شهر ورامین انجام دهد.

نقوی حسینی نماینده شهرستان ورامین نیز در دوره های گذشته و فعلی شورای شهر ورامین طرح بخش شدن خیرآباد را در صحن علنی شورای شهر ورامین اعلام کرد که در هر دو سال اعضای شورای شهر با جدا شدن و بخش شدن این منطقه پر تراکم مخالفت کردند.

دلیل اصلی که شهروندان منطقه خیرآباد خواستار جدا شدن از ورامین هستند عدم رسیدگی مسئولین شهری به منطقه است در صورتی که کارگاه های صنعتی بسیار زیادی در این منطقه مشغول به فعالیت می باشند و سالانه مبلغ کثیری را به عنوان عوارض سالانه پرداخت می کنند.

این مشکلات روزها است که به روستای خورین رسیده است و مسئولین شهر ورامین و شهرستان ورامین کمترین رسیدگی در این خصوص داشته اند.

آب آشامیدنی روستای خورین توسط دو چاه تامین می شود که در حال حاضر یکی از چاه های آب تخریب گشته و روستاییانی که آب آشامیدنیشان از طریق این چاه تامین می شده است با مشکل روبرو شده اند.

هفته گذشته بود که خبر رسید که آب نیمی از روستای خورین گل آلود شده است تا جایی که غیر قابل شرب بوده و این اهالی برای مصرف آب شرب آب معدنی خریداری کرده و استفاده می کنند.

اما چند روزی است که همین آب گل آلود نیز به روی این اهالی روستای خورین منطقه خیرآباد قطع شده است و زندگی مردم را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

این قطعی چند روزه آب در روستای خورین در حالی است که هیچ خدمت رسانی آب به وسیله تانکرهای آب در سطح روستا برای افرادی که آب آشامیدنشان قطع شده است صورت نگرفته است.

روستاییانی که آب آشامیدنشان قطع شده است همچنان منتظر هستند تا تانکرهای آب آشامیدن به آنها خدمت رسانی کنند و یا اینکه چاه تخریب شده بازسازی شود که متاسفانه تا به این لحظه هیچکدام از این فعالیت ها صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است افرادی که از دیگر چاه روستای خورین تامین می شوند نیز با مشکل شدید کم آبی مواجه شده اند به گونه ای که باید در ساعات آخر شب ظرف های مختلف را پر کنند تا آنها را در روز استفاده کنند و یا اینکه از پمپ برای کشیدن آب استفاده کنند .

پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما اعلام می کند آمادگی لازم جهت انتشار فعالیت های انجام شده در این خصوص را دارد.