۳ مدرسه خیرساز در شهریار به بهره برداری می رسد

علی ذبیحی  با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های آموزشی اعم از تعداد مدارس و کلاس های درس اظهار داشت:متناسب با رشد جمعیت، مدارس شهریار از رشد و افزایش متناسب برخوردار نبوده و این امر می تواند سطح کیفی آموزش و میزان تراکم کلاس ها را تحت الشعاع قرار دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار افزود:یکی از ظرفیت های ویژه در توسعه مدارس و مراکز آموزشی به پروژه های خیرساز معطوف می شود که تا حدودی رفع کننده و پوشش دهنده کاستی های موجود در این حوزه است.

ذبیحی گفت:عمده ترین پروژه های خیرساز که در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود، شامل دو مدرسه ۲۰ کلاسه در وحیدیه و یک پروژه خیری در روستای الورد می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهریار با اشاره به احتمال افتتاح این مراکز ظرف دو ماه آینده، عنوان کرد:احداث یک مدرسه نیز در صبا شهر شهرستان شهریار در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

 ۲۰ میلیارد تومان پروژه خیرساز در شهرستان شهریار

ذبیحی گفت:میزان ارزش ریالی پروژه های آموزشی خیرساز در حوزه مدارس این شهرستان، ۲۰ میلیارد تومان برآورد می شود که رقم قابل توجهی به نظر می رسد.

مدیر آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد:پروژه های خیری، محصول پیشرفت اقتصادی خیرین مدرسه ساز است و بطور طبیعی در شرایط رکود اقتصادی، میزان بهره برداری و ساخت مدارس در چارچوب اقدامات خیرین نیز کاهش می یابد.

وی یادآور شد:امیدواریم با گشایش های مالی و رونق هر چه بیشتر اقتصادی در آینده، روند توسعه مدرسه خیرساز بیش از پیش تقویت شود که تحقق این امر، گامی سازنده در توسعه علمی، آموزشی، پرورشی و تربیتی شهرستان شهریار محسوب می شود.