مفاد قرارداد واگذاری کارخانه قند بررسی می شود

مشکلات اخیر کارخانه قند ورامین نگرانی های فراوانی را درباره آینده هویت اقتصادی شهرستان ایجاد کرده و فعالان حوزه اقتصادی و بسیاری از مردم و کارگران این کارخانه، منتظرند تا ببینند چه سرنوشتی در انتظار این سرمایه مهم اقتصادی است.

خبرگزاری مهر در ۱۲ اردیبهشت سال جاری در گزارشی با عنوان شوک بزرگ اقتصادی به ورامین/ فرصت شغلی۳۰۰ نفر در آستانه انحلال نوشت که کارخانه قند ورامین به‌عنوان هویت اقتصادی این شهرستان بامشکلات عدیده‌ای روبرو است، به‌طوری‌که مدیران این کارخانه به‌صورت رسمی اعلام کرده‌اند که دیگر توانایی اداره این مجموعه را ندارند.

حال مسئولان ورامین در تلاش هستند تا با اتخاذ تصمیمات لازم، اجازه تعطیلی و از بین رفتن این سرمایه اقتصادی را ندهند.

فرامرز تاجیک با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه قند ورامین اظهار داشت: مکاتبات لازم برای به دست آوردن متن قرارداد واگذاری کارخانه قند انجام شده و طی روزهای آینده این متن در اختیار مسئولان قرار می گیرد.

معاون فرماندار ورامین افزود: بررسی مفاد قرارداد کارخانه قند ورامین یکی از موضوعاتی است که با جدیت از سوی مسئولان و متولیان امر دنبال می شود تا بهترین تصمیم در این زمینه اتخاذ گردد.

وی ادامه داد: تلاش های بسیاری برای به دست اوردن متن قرارداد واگذاری کارخانه قند ورامین انجام شد، زیرا مستندات موجود در شهرستان به قبل از انتقال باز می گشت.

تاجیک تأکید کرد: مسئولان شهرستان ورامین تلاش دارند تا بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ کنند و پس از به دست آوردن مفاد قرارداد انتقال این کارخانه، بررسی های لازم در این زمینه انجام می گیرد.