سرقت پسربچه هفت ساله از حساب مادر

سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی رباط نیوز با اعلام خبر فوق اظهار کرد: براساس گزارش دریافتی مبنی بر اینکه از حساب اینترنتی یک زن برداشت غیرمجاز شده مأموران وارد عمل شدند.

وی افزود: صاحب حساب بانکی خانمی به نام «ه ر » ساکن رباط کریم که از حساب بانکی وی مبلغ ۹ میلیون ریال بصورت اینترنتی برداشت شده است و هیچ فرد یا افرادی از رمز دوم او اطلاعی ندارند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات گسترده و اخذ IP از شرکت های پشتیبانی کننده مشخص شد کلیه برداشتها از طریق یکی از خطوط اپراتورها صورت گرفته که پس از مکاتبه با شرکت مذکور مشخص شد خط بنام زنی به نام« ر ن» ساکن رباط کریم است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم بیان کرد: با دعوت از فرد مذکور بیان داشت همسایه شاکیه بوده و این خط در ید خانواده آنان می باشد، مجددا شاکیه احضار و خط مذکور به رویت وی رسید که بیان داشت این خط روی تبلت فرزند ۷ ساله ام قرار دارد که بعضا برایم شارژ خریداری می کند که با بررسی تبلت مشخص شد فرزند ۷ ساله طی حدود ۲۰ روز مبلغ ۹ میلیون ریال از یکی ازسایت بازی خریداری کرده است که فرزند شاکیه پس از حضور در پلیس فتا بیان داشت با توجه به اینکه برای مادرم شارژ خریداری می کردم رمز دوم آن را به ذهن سپرده و سپس اقدام به این عمل نمودم.

پاشاکی خاطرنشان کرد: پرونده جهت کسب تکلیف قضایی به دادسرا ارسال شد