آمار و ارقام بیکاری را ریشه کن نمی کند

نادر قاضی پور عضو فراکسیون کارگری مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پردیس خبر در مورد رابطه طلاق با بیکاری گفت: بیکاری منبع اصلی پرورش و رشد آسیب های اجتماعی است و متاسفانه این ریشه هنوز خشک نشده است.

 

عضو فراکسیون کارگری مجلس نهم شورای اسلامی با تاکید براینکه بیکاری فساد و طلاق را در جامعه پرورش می دهد، تصریح کرد: متاسفانه طبق کارشناسی های بعمل آمده رابطه بیکاری با طلاق مستقیم است.

 

قاضی پور با اشاره به این نکته که بیکاری هنوز درمان نشده است، اضافه کرد: متاسفانه اقداماتی که در سالهای اخیر و در راستای برخورد با بیکاری صورت گرفته حرکت بسیار کندی داشته است.

 

عضو فراکسیون کارگری مجلس نهم شورای اسلامی با بیان این نکته که دولت تدبیر و امید در سالهایی که از عمر دولت یازدهم گذشته است، اقدامی در این راستا به شکل یک سیاست عملیاتی مهم انجام نداده است، ابراز داشت: متاسفانه تنها آمار و ارقام است که بیان می شود و با آمار و ارقام اشتغال زایی، نمی توان بیکاری به عنوان منبع اصلی تغذیه کننده مفاسد و به ویژه طلاق را ریشه کن کرد.

 

قاضی پور با تاکید براینکه بیکاری و نبود شغل محور های اصلی طلاق به عنوان بعدی از ساختار مفاسد اجتماعی است، تصریح کرد: بیکاری و فشار اقتصادی بسیاری از زندگی ها را ویران و پایه خانواده ها را سست کرده است.

 

عضو فراکسیون کارگری مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در رفع معضلات اجتماعی با حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی، در خاتمه اظهار داشت: دولت هنوز نتوانسته در این راستا قدمی محکم برداشته و چاره اندیشی نهایی انجام دهد.