بحران کم آبی در روستای خورین

سال هاست که اهالی روستای خورین با مشکل کم آبی، آب گل آلود و قطعی آب مواجه هستند.

photo_2016-06-22_00-38-24تقریبا از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری اهالی روستای خورین با آب گل آلود مواجه شدند و پس از آن قطعی های مکرر و طولانی گریبانگر مردم این روستا بوده و همچنان هم ادامه دارد.

این قطعی های به گونه ای بوده که زندگی اهالی را مختل کرده و در این گرمای طاقت فرسا که مصادف با ماه مبارک رمضان نیز می باشد، گرمای هوا، بی آبی و در نتیجه ناکارآمد بودن کولرهای آبی به شدت آزاردهنده شده است و متاسفانه اقدام قابل توجهی نیز در این زمینه از سوی مسئولین مشاهده نمی شود.

البته این مشکل سالیان متمادی است که در این فصل سال مشاهده می شود و نیازمند توجه مسئولین امر می باشد.

خانم سیاه منصوری یکی از اهالی روستا درمورد این مشکل به خبرنگار پایگاه ورامین ما گفت: چندین سال است که در این فصل با مشکل کم آبی مواجه هستیم و خیلی اوقات هم یا آب گل آلود است ویا اینکه کلا قطع می شود.

photo_2016-06-22_00-38-17

وی همچنین اظهار داشت: شیرهای آب مدام باز هستند تا شاید به زحمت ظرف های آب پر شده و برای نظافت و آشامیدن بتوانیم آبی ذخیره کنیم.

وی ادامه داد: در بیشتر مواقع هم فشار آب به حدی کم است که فقط در حیاط منزل آب داریم و باید صبر کنیم تا ظرفهای آب حیاط پر شده و از همان استفاده کنیم.

سیاه منصوری در ادامه افزود: البته بیشترین مشکل ما گرمای هوا است، چرا که آب به کولرها نمی رسد و واقعا تحمل این وضعیت را، مخصوصا در ماه مبارک رمضان، خیلی سخت کرده است.

حال با وجود این شرایط جای این سوال باقیست که چرا مسئولین سازمان آب روستایی به این مسئله رسیدگی نمی کنند؟ آیا چنین وضعیتی برای خود مسئولین قابل تحمل می باشد و می توانند در چنین شرایطی زندگی کنند؟

پایگاه خبری ورامین ما منتظر پاسخ مقتضی مسئولین امر می باشد.