اعتراف مادر و 2 دختر به تکه تکه کردن پدر بد اخلاق با اره برقی

در جلسه رسیدگی به این پرونده که روز دوشنبه 8 شهریور ماه در شعبه چهارم داگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت: لیلا 43ساله و دو دخترش به نام های الهام 24 ساله و نگار16ساله متهم اند روز 28 تیرماه، سال 93 شوهرش به نام ارشد را در خانه شان در خیابان قصرالدشت تهران به قتل رساندند و جنازه وی را تکه تکه کردند. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده برای لیلا و الهام اشد مجازات و برای نگار طبق ماده 91 قانون مجازات اسلامی جدید تقاضای مجازات دارم.

سپس دو خواهر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتلان برادرشان حکم قصاص خواستند. اما برادر مقتول گفت: نسبت به نگار هیچ شکایتی ندارد.

وقتی الهام در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من و خواهرم از بد رفتاری های پدرم خسته شده بودیم. او مرا وادار می کرد کار کنم و خرج خانواده را بدهم. او به هر بهانه ای ما را کتک می زد و پولهایش را خرج خوشگذرانی می کرد. به همین خاطر تصمیم به قتل پدرم گرفتیم. آخرین بار وقتی پدرم از سفر برگشته بود بار دیگر با مادرم درگیر شد و ما هم تصمیم گرفتیم نقشه مان را عملی کنیم. نگار چندین بسته قرص خواب آور و چسب و طناب خرید و مادرم قرص ها را در شیرموز ریخت و به پدرم داد. ما همگی خوابیدیم و صبح وقتی بیدا شدیم متوجه شدیم حال پدرمان بد است. من روسری را دور گردن پدرم پیچیدم و یک طرف آن را گرفتم. مادرم و نگارهم سمت دیگر روسری را گرفتند و کشیدند تا پدرم جان سپرد.

وی ادامه داد: ما برای انتقال جنازه به بیررن از خانه با دایی و پسرعمویم تماس گرفتیم اما بی نتیجه بود به همین خاطر دو روز بعد یک اره برقی خریدم. من در حال مثله کردن جنازه بودم و مادرم آن را در کیسه های نایلونی بزرگ جاساز می کرد و نگار هم در خانه اسفند دود می کرد تا همسایه ها مشکوک نشوند که عمویم و ماموران پلیس سر رسیدند. آنجا بود که فهمیدم پسرعمویم ماجرا را به پدرش اطلاع داده است.

سپس لیلا روبه روی هیات قضایی ایستاد و گفت: از همان سالهای اول زندگی مشترک با شوهرم اختلاف داشتم. او با دخترانم رفتارهای بدی داشت. از این وضع خسته شده بودیم به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتیم. من اتهام مشارکت در قتل را قبول دارم.

نگار 16ساله نیز مشارکت در قتل را پذیرفت و ابراز پشیمانی کرد.

اولیای دم در این مرحله با شنیدن اعترافات نگار و احساس پشیمانی وی نسبت او اعلام رضایت کردند.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.